torsdag 18 november 2021

Universum meddelade sig

Letade hela kvällen igår efter ett likadant koppel som Susanne hade igår. Var inne på Arken Zoo på vägen hem från henne men tyckte det var för stelt och hade en tjock söm. Så jag letade på nätet. Hittade ett på Granngården som skulle finnas i butiken här men när jag kom dit var det tomt på läderkoppel. Suck. Handlade på Citygross och bestämde mig under besöket för att ändå köpa det jag hittade på Arken Zoo. När jag ska betala kommer Susanne och hennes man in i butiken...!!! Hon bad om ursäkt för att hon inte hade svarat på min mailfråga om vilken sorts koppel det var - men kunde ju svara lajv... :D Hennes man verkar vara en lurig filur. Han stod bakom mig och jag kände att jag kunde skoja lite så jag sa "är du kanske Susannes man då?" - Det var han. Jag sa att jag var där igår. "Jaha! Var det DU som var där. Hon sa att ni var så duktiga!". Hmm, nå, nja, det säger hon nog bara, sa jag. Men nä, han stod på sig. Alltså. Ibland behöver jag sånt lite extra. Så fick jag det. Hur stor är chansen att jag ska träffa på henne just där just då just en dag efter att jag varit hos henne? Tack, vad det nu var som skickade henne till mig. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar